Rustdag

16 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Net aangekomen in het Marriot airport hotel. Hier kunnen we nog even relaxen bij het zwembad of ons uitsloven in de fitnesszaal.

Straks de boarding passen printen en morgen om 13.55 uur plaatselijke tijd vliegen we terug.

We hebben een geweldige vakantie gehad in Amerika, heel veel moois gezien, fijn gewandeld, veel fijne indrukken en een paar minder goede. Namelijk, ga nooit met een RV naar Los Angeles. Als je het überhaupt wilt bekijken, huur dan een auto.

Verder zou ik het iedereen aanraden om het hier allemaal een keer te bekijken.

Bedankt voor het volgen van ons verhaal. Er volgt nog een keer een foto update, want ik heb er alleen de foto's van de i-pad op staan. Dat ging het makkelijkst. Maar de mooiste foto's heeft Guido en een aantal staan er nog op mijn toestelletje.

Verder wil ik Hans en Inge bedanken voor de tips en  de veel gebruike  stroomomvormer voor in de auto!

Peter en Carolien ook voor de tips en routemap.

En Ruud voor de tom/tom, erg handig gebleken!

Tot binnenkort, groetjes van Hans en Wilma, Guido en Chris.

1. Ans van Tuel:
    Hallo luitjes,
    Bedankt voor de leuke reisverslagen!
    Goede reis back home.
    Ans
  2. Jolanda Smit:
    16 juli 2013
    Have a save trip home! Kom graag de foto's bekijken en de verhalen te horen onder het genot van een drankje! Of een BBQ bij mij... ;)
  3. Hans:
    16 juli 2013
    Hoi travellers. Ik wist het wel. We hebben weer een paar nieuwe USA enthousiastelingen in Nederland erbij. En eenmaal daar geweest smaakt het naar meer en vaker.
    Leuk om jullie verhalen te hebben kunnen volgen via deze blog. Blij dat we jullie tips hebben kunnen geven die het aangenaam maken om daar te reizen. Gelukkig hebben we de foto's nog én de cowboy laarzen van Hans. Dus de details horen we graag live als jullie werveling geland zijn in ons kikkerlandje.
    Groeide terugreis. Hans en Inge.
  4. Angeline:
    21 juli 2013
    Wauw,
    Wat een amazing trip!!
    Leuk om jullie zo te volgen!!
    Gelukkig is de overgang naar het Hollandse weer niet groot....
    Groetjes, Angeline